Pian se koittaa tämä viikonloppukin vaikkakin alussa viikolla tuntui ettei se tuu koskaan..nyt sitte ootella mielenkiinnolla tuleeko siitä kivaa vai kamalaa..kamalaa siin mielessä jos vaan  ollaan koko viikonloppu vaan kotosalla eikä mennä minnekään..ihan siis perustylsää oli tänään koko päivän ei oikein ollu mittän sellaista mitä vois nimittää kivaksi asiaksi..Hmmph..Mitenkähän sais jotain kivaa ajankulua tohon viikolle muutaki kuin nuo heposet..ne vie aikaa kans mutta sais vaan viedä vähä enemmänki välistä.

Tässä kaipaan sitte vaan taas kerran kaikkia mahollisia asioita yhtä aikaa..Kaippa mulla on joku depressio tullu tästä yksinäisyydestä ja siitä ettei mun elämässä oo tapahtunu mitään ikimuistoista yli 3vuoteen!!

Mun jatkuvat ajatukset menee taas ihan kuin tuulikello yhtä ja samaa rataa vaan eikä mittää muuta.Millonkahan tässä meikäläisenki elämässä alkais jotain tapahtua että tuntuis mukavalta ja mieluisalta tämä meikäläisen elämä..Tuntuu vaan niin että oon ihan yksin näiden tyhmien kysymysteni kanssa tässä maailmankaikkeudessa ja iät ajat saa olla ihan hiljaa yksin vaan.

Mä en tajuu miksi kulta on välillä niin poissaolevan oloinen kun puhun sille jostakin mukvasta asiasta..oonko mä siis jotenki vainoharhainen tai jotain..en kait!Pari kamuu pisti viestii tänään ja kummallaki menee just nyt aika huonosti..en jaksa setvii ja surra toisten suruja jotka ei mulle kuulu..

Mä meen nyt nukkuun..aamulla aika varhainen herätys töihin ni ei sovi olla unella..ehkä huomenna lisä..

Öitä vaan kaikille!